Նոր Հայաստանի կենսաթոշակառուն, որպեսզի անխափան ստանա իր հասանելիք կենսաթոշակը, պարտավոր է տարին մեկ անգամ բանկ այցելել և «ներկա ստանալ»: Դրանից հետո բանկը Միասնական սոցիալական ծառայությանը (ՄՍԾ) տեղեկացնում է, որ կենսաթոշակառուն «ողջ և առողջ է»:
Եթե կենսաթոշակառուն մոռանում է բանկ գնալ, ապա բանկը ՄՍԾ-ին կենսաթոշակառուի «ողջ և առողջ» լինելու վերաբերյալ չի տեղեկացնում և կենսաթոշակառուն առաջիկա ամսվա կենսաթոշակը չի ստանում:
Այսպիսին են «Նոր Հայաստանի» բարքերը:
Բանկը ևս պարտականություն ունի:
Վերջինս պետք է հասանելի միջոցներով, օրինակ, հեռախոսազանգով կամ SMS-ով, կենսաթոշակառուին հիշեցնի բանկ այցելելու պարտականության մասին:
Առաջին հայացքից շատ պարզ իրավիճակ է` «ուչաստկովիի գործ է»:
Սակայն, «Ինեկոբանկը» կենսաթոշակառուին որևէ կերպ չի հիշեցնում, կենսաթոշակառուն մոռանում է, բանկ չի այցելում և չի ստանում առաջիկա ամսվա կենսաթոշակը:
Շատերը կարող են ենթադրել, որ «Ինեկոբանկը» շահախարդախ է` գիտակցաբար կենսաթոշակները չվճարելու համար պայմաններ է ստեղծում, որպեսզի կենսաթոշակների գումարները շրջանառության մեջ դնի:
Այդպես չէ, քանզի, եթե բանկը ՄՍԾ-ին կենսաթոշակառուի «ողջ և առողջ» լինելու վերաբերյալ չի տեղեկացնում, ապա վերջինս կենսաթոշակը բանկին չի փոխանցում: Այսինքն, այդ իմաստով, «Ինեկոբանկը» շահախարդախ չէ:
Այդ դեպքում, ո՞րն է բանկի կողմից կենսաթոշակառուին կենսաթոշակից փաստացի «զրկելու» իմաստը:
«Ինեկոբանկի» մատուցվող ծառայությունների ցանկում առկա է «SMS ծառայությունը»: Վերջինիս հաճախորդները կարող են ակտիվացնել այդ ծառայությունը և բանկից SMS-ներ ստանալ` մեկ SMS-ը 15 ՀՀ դրամով:
Ըստ երևույթին, «Ինեկոբանկում» մտածում են. ինչու՞ պետք է կենսաթոշառառուին անվճար SMS ուղարկել, եթե կարելի է այն ուղարկել 15 ՀՀ դրամով: Կենսաթոշակառուին կենսաթոշակից «զրկելու» այլ ողջամիտ պատճառ «Ինեկոբանկը» չունի:
Ստացվում է, որ ընդամենը 15 ՀՀ դրամն է բանկի կողմից կենսաթոշակառուին կենսաթոշակից «զրկելու» իմաստը: Կարծում եմ` հենց այդքան է «Ինեկոբանկի» բարեվարքության գինը:
Կարեն ՀԵՔԻՄՅԱՆ